03 lokakuuta, 2017

Aterinsuoja kattausta kaunistamaan

Viimeisimmästä Taito-lehdestä löytyy jälleen mun tekemä ompeluohje ja koska numerossa oli jonkinlaisena teemana keittiö (löytyy siis tietenkin muitakin juttuja), niin tein aterinsuojat jotka on näppärä ottaa mukaan vaikka piknikille aterimien suojaksi, tai kattaa pihajuhliin/terassille illanviettoon. Helposti vähän juhlavampi/persoonallisempi kattaus.

Kuten olen aiemminkin tykännyt tehdä, niin laitan taas tänne blogiin (ja yrityksen Facebookiin) sekä Instaan niitä kuvia joita lehteen ei mahtunut, mutta jotka omasta mielestäni ovat kivoja. Senkin takia mun mielestä kiva juttu, että näkee valmiin tuotoksen vähän paremmin kun kuvia on eri kulmista jne..

Sitten ihan asiasta kolmanteen... Onko siellä ketään, joka on tulossa nyt torstaina alkavalle Burdan käsityöristeilylle
Sehän onkin tällä kertaa ihan loppuunmyyty, eli paljon kiinnostuneita ainakin on tänä vuonna, mutta näytteilleasettaja- ja luento-/työpajakattaus onkin aikamoisen kiinnostava.
Kivaa jos nähdään siellä!! Mulla on siellä taas mun pikkuapuritkin mukana, arvatkaa ketkä on vähän innoissaan lähdössä laivalle!? =)

P.s. Muistakaa ottaa käteistä mukaan paluumatkaa varten, tai varautukaa tekemään ostokset menomatkalla, sillä kaikki myyjät joilla on iZettle korttimaksuja varten eivät pysty ottamaan Ruotsin vesillä maksuja vastaan. Tämä ikävä seikka paljastui viime vuonna, mutta onneksi on nyt tiedossa. Mulla on nimenomaan toi korttimaksupääte, eli mun pisteeltä onnistuu kortilla osto ainoastaan menomatkalla. Ja kuten myös viime vuonna, laivalta saa ostaa Libertyjä metritavarana, sillä pakat lähtee matkaan!







This is the latest sewing instruction i made for Finnish crafting magazine Taito. A cute cover for your cutlery for picnic or a cozy dinner out with friends, garden party etc..

2 kommenttia:

  1. Anteeks, kun mä isken kysymykseni suoraan tähän..Mutta teetkö sinä vielä niitä ihania värikkäitä avainnauhoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Milla! Teen kyllä! Aikuisten normaalipituisia nauhoja on tulossa piakkoin lisää kauppaan, ne on tällä hetkellä loppu. Muutama lasten avainnauha ja pari extrapitkää sieltä vielä löytyy. :)

      Poista