02 tammikuuta, 2015

Tykkäätkö japanilaisista kankaista?

Sain joulun alla erittäin mukavan viestin Tiinalta, joka maahantuo yrityksensä Almandiinin kautta japanilaisia kankaita Suomeen ja myy niitä verkkokaupassaan TÄÄLLÄ. Tiina on seuraillut mun blogia ja ilmeisestikin huomannut, että käytän aika paljon japanilaisia kankaita töissäni, sopivat mun tyyliin ja onkin ollut jo vuosia mun suosikkeja, itse olen tähän asti niitä aina sieltä Japanista saakka tilaillut.

En ollut kauppaan ennen tutustunutkaan, joten viesti oli tosi iloinen ylläri senkin puolesta. Sain valita muutamia ihanuuksia hänen valikoimistaan käsitöitäni varten, jotka saapuivat joulun alla hykerryttämään hyppysiäni. Joulukuu oli kuitenkin sen verran hektistä aikaa, etten saanut postausta tehtyä aiemmin, mutta nyt onkin mitä parhain aika, sillä saan samalla tarjota teille - armaat lukijani - 20% alennuksen kaikista Almandiinin suloisista japanilaisista kankaista pe-su välillä, eli tarjous on voimassa heti ja päättyy sunnuntaina 4.1.

Tiina ei missään vaiheessa viestissään pyytänyt mua tekemään blogiin mitään mainosta kaupastaan, mutta tietysti sen halusin tehdä. Ja kyllä kannattikin, koska saatiin samalla teillekin siitä hyötyä! :)

Jotta saat alennuksen Almandiinista, käytä koodia "novamelina"!

Almandiinilla on myös Facebook sivu, jota seuraamalla kuulet ensimmäisten joukossa kaupan tuoreimmat uutiset.




P.s. Toi karhukangas oli mun ehdoton suosikki! Mitähän kivaa siitä voisi tehdä? Meikkipusseja, penaaleita, lasten kasseja... jotain muuta? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti