19 elokuuta, 2013

Viikonloppuna..

... meillä juhlittiin vielä kerran 4-vuotiaan synttäreitä, tällä kertaa kamujen kesken. Jatkettiin viikolla alkaneita tanssitreenejä musisoinnin kera ja leikittiin robottinaamoja legoilla.

Mä tein Bee and Bambin. Oon siitä ylpeä ja onnellinen. :)

Ostin myös lisää trikoota..











This weekend we once again celebrated my little man´s birthday, just with little buddies this time. Someone kept on dancing, her lessons started earlier this week. Then there were Lego-robot faces.

I created Bee and Bambi. I´m very happy and proud of it. :)

I also bought some more tricot fabrics...

5 kommenttia:

  1. Mikä ihana mekko tyttärelläsi onkaan!! Siekö teit, vai löysitkö jostain? Mie olen kissojen ja koirien kanssa koettanut löytää tyttärelleni juhlamekkoa, joka ei olisi hörpylä -vielä ei ole toiveeni ja tarjonta kohdannut... Ei siis ennen tätä blogi-postausta :) Olen myyty!

    VastaaPoista
  2. Veikkaan mekon olevan h&m:ltä, siinä on pupu joka seikkailee yksinään meidän paidassa :) kaunis mekko!

    VastaaPoista
  3. Joo, se on H&M:ltä! Se on kyl ihana, toi kangas on niin mahtis et oli ihan pakko ostaa. :)

    VastaaPoista
  4. Ja taas niin hyväntuulen meininkiä että :)! Vaan tuuhan kurkkaan mun blogiin, saatat vaikka saada pikku naurut sieltä säkin :)!

    VastaaPoista